chat met een medewerker
chat met een medewerker
Desseyn Kristof

slimme toegangscontrole op basis van reservaties in TOPdesk

Een ruimte reserveren én automatisch toegang krijgen via een parlofoon? Dat kan! Toen een stadsbestuur ons vroeg naar een oplossing voor automatische toegangscontrole op basis van reservaties, ging ons R&D-team meteen aan de slag. Het resultaat? Een slimme integratie tussen TOPdesk en een parlofoon die bezoekers met een reservatie automatisch toegang geeft via een unieke pincode.

Schermafbeelding 2025 06 11 155437

hoe werkt het?

Onze software controleert elke minuut of er in TOPdesk een actieve reservatie is voor een bepaalde locatie. Is dat zo? Dan wordt automatisch een PIN-code aangemaakt op de parlofoon. De bezoeker kan hiermee de deur openen tijdens zijn gereserveerde tijdslot. Nadien wordt de code weer automatisch verwijderd.

geen onthaal,
geen sleutels,
geen gedoe.

Ideaal voor:

  • Lokale overheden en bedrijven met onbemande balies of recepties
  • Bedrijven die inzetten op tijdslot-gebaseerde toegang
  • Iedereen die TOPdesk gebruikt en wil automatiseren

de voordelen op een rijtje

  • Volledig automatisch: geen handmatige acties nodig
  • Beveiligde toegang via pincode en parlofoon
  • Minder werkdruk voor onthaal- of IT-teams
  • Integreert naadloos met je bestaande TOPdesk-systeem
Hanssens Telecom SF 2024 0708

slimme technologie, door Hanssens ontwikkeld

Deze oplossing werd ontwikkeld door het R&D-team van Hanssens Beyond Telecom, op vraag van een vooruitstrevend stadsbestuur. Of je nu een stad bent, een school, of een bedrijf: ons team denkt graag mee. Neem vandaag nog contact op met Hanssens Beyond Telecom en ontdek hoe we jouw toegangsbeheer future-proof maken.

heb jij een communicatievraag waar we onze tanden in mogen zetten?

Naam
Privacy 
Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het Google Privacybeleid en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

bespreek alle mogelijkheden met een van onze experten.