Medewerkers spelen een cruciale rol in het succes van nieuwe communicatietools. Toch stuiten vernieuwingen vaak op weerstand. Daarom begeleiden we bij Hanssens Beyond Telecom bedrijven en organisaties bij deze transitie.
Met maatgerichte opleidingen en uitgebreide User Adoption-trajecten helpen we teams niet alleen de voordelen van hun nieuwe tools in te zien, maar leren we hen er ook efficiënt mee werken. Zo zorgen we ervoor dat de verandering blijvend is en medewerkers niet terugvallen op oude gewoontes.
Het Hanssens Education team is een volwaardige afdeling binnen Hanssens. Organisaties, bedrijven en lokale overheden kiezen hiervoor omwille van:
Afhankelijk van de impact op je organisatie of het niveau van de medewerkers: we kunnen in iedere situatie een gepaste begeleiding voorstellen:
Wil jij je communicatie skills naar een hoger niveau tillen? We organiseren op regelmatige tijdstippen inhouse classroom trainingen voor professionele users die nood hebben aan een opfrissing of willen kennis maken met nieuwe tools. Schrijf je direct in voor een van onze trainingen. Ben je nog geen klant? Geen probleem, iedereen is welkom.
topics
omschrijving
Steeds meer bedrijven en organisaties stappen af van de klassieke telefooncentrale met vaste toestellen en kiezen voor meer gebruiksvriendelijke en flexibile oplossingen. Ook Microsoft Teams kan ingezet worden als een volwaardig telefoniesysteem voor je organisatie. Microsoft Teams is een werkplek voor chats, video meetings, het sharen van documenten én ook telefonie. Met Teams kan je dus bellen naar externe nummers én kan je gebruik maken van alle functies die je van een traditionele telefooncentrale gewoon bent.
objectieven
Na deze opleiding kan je bellen met Microsoft Teams en beheers je de verschillende functionaliteiten en instellingen.
doelgroep
Medewerkers van bedrijven, overheden en organisaties die reeds bellen met Teams of die starten met Teams Calling.
inhoud
Inleiding tot Microsoft Teams Calling
Hoe een oproep starten
Hoe een oproep beantwoorden
Functies tijdens een gesprek (doorschakelen, in wacht zetten ...)
Call Queues
Voicemail
Instellingen rond beantwoorden van oproepen: bij afwezigheid, niet opnemen...
Statussen in Teams en impact op telefonie
Teams Mobile app
omschrijving
ROGER365.io maakt van Microsoft Teams de centrale communicatie hub in jouw organisatie. De Attendant Console-interface zorgt er voor dat het doorverbinden van inkomende gesprekken naar collega's efficiënt en snel kan gebeuren.
objectieven
Na deze opleiding kan je als onthaal- of dienstmedewerker aan de slag met ROGER365 en beheers je de verschillende functionaliteiten en instellingen.
doelgroep
Medewerkers van bedrijven, overheden en organisaties die reeds bellen met Teams in combinatie met ROGER365
inhoud
omschrijving
Luware Attendant Routing is een onthaalapplicatie in Microsoft Teams. Onthaalmedewerkers zijn vaak het eerste aanspreekpunt en zetten de toon voor een aangename klantbeleving. Met Luware Attendant Console kan je eenvoudig doorverbinden met één klik, wachtrijen beheren, de presence van collega's raadplegen, zoeken in agenda's... en dat allemaal via een handig dashboard.
objectieven
Na deze opleiding kan je overweg met Luware Attendant Console en beheers je de verschillende functionaliteiten en instellingen.
doelgroep
Onthaalmedewerkers van bedrijven, overheden en organisaties die reeds bellen met Teams of die starten met Teams Calling en Luware Attendant Console gebruiken voor het onthaal.
inhoud
omschrijving
Met Micollab communiceer je wanneer, waar en hoe je wil. Deze applicatie voor je desktop en/of smartphone bevat onder andere geïntegreerde spraak-, chat-, bereikbaarheids- en beschikbaarheidsfunctionaliteiten die zorgen voor een naadloze communicatie met je collega’s.
objectieven
Na deze opleiding kan je bellen met Mitel Micollab en beheers je de verschillende functionaliteiten en instellingen.
doelgroep
Medewerkers van bedrijven, overheden en organisaties die reeds bellen met MiCollab of die starten met MiCollab.
inhoud
omschrijving
Hanssens Beyond Cloud is een cloudtelefonie oplossing van Hanssens Beyond Telceom. Met HBC communiceer je wanneer, waar en hoe je wil. Deze applicatie voor je desktop en/of smartphone bevat onder andere geïntegreerde spraak-, chat-, bereikbaarheids- en beschikbaarheidsfunctionaliteiten die zorgen voor een naadloze communicatie met je collega’s.
objectieven
Na deze opleiding kan je bellen met Hanssens Beyond Cloud en beheers je de verschillende functionaliteiten en instellingen.
doelgroep
Medewerkers van bedrijven, overheden en organisaties die reeds bellen met Hanssens Beyond Cloud of die starten met Hanssens Beyond Cloud .
inhoud
praktische info
locatie & tijdstip
| prijzen & deelnemers
| inbegrepen
|