Bij Hanssens Beyond Telecom staat iedereen klaar om jouw organisatie volledig te ontzorgen op vlak van communicatietechnologie. Onze unieke Hanssens Experience omvat een zelf ontwikkelde formule die garant staat voor slimme communicatie, grote bereikbaarheid en werkplezier.
Hier vind je alvast heel wat oplossingen op maat met betrekking tot de onderstaande drie grote pijlers van de hedendaagse professionele communicatie. Nog niet gevonden wat je zoekt? Aarzel dan niet om ons vrijblijvend te contacteren.
Jouw telefonie op lokaal geïnstalleerde software of in de cloud. In iedere situatie heeft Hanssens een duidelijke strategie: een stabiel communicatieplatform integreren gebaseerd op de allerbeste producten. Op die manier streven we naar efficiëntie, rentabiliteit en duurzaamheid voor jouw organisatie en dit steeds met de beste service.
Ontdek hier welke mogelijkheden de beste oplossingen bieden voor jouw uitdagingen en aarzel vooral niet om ons vrijblijvend te contacteren.
Microsoft Teams is de centrale werkplek voor chats, conversaties, meetings en het delen van documenten. Deze cloudgebaseerde werkplek brengt alles wat een team nodig heeft samen in één beveiligde omgeving. Ook telefonie maakt hier trouwens deel van uit. De experten van Hanssens Beyond Telecom zorgen daarbovenop voor slimme en hybride integratiemogelijkheden, efficiënte add-ons en third party applicaties. Zo haal je als organisatie echt alles uit Microsoft Teams.
Een modern, intuïtief, intelligent én persoonlijk contact center is meer dan ooit essentieel. Klanten, cliënten en burgers verwachten een persoonlijke ervaring die relevante informatie oplevert. Die beruchte customer experience is de optelsom van alle mogelijke interacties: van telefonische oproepen en e-mails tot berichtjes op Messenger.
Bij Hanssens weten we perfect welke kansen deze nieuwe uitdagingen bieden en hoe je als organisatie die kansen volledig kan benutten.