chat met een medewerker
chat met een medewerker
Desseyn Kristof

smart routing met Hanssens Beyond Telecom

Om de optimale communicatie voor jouw klanten of burgers te verzekeren, zorg je er best voor dat ze automatisch bij de juiste expert terechtkomen. Smart Routing biedt de perfecte oplossing. Door geautomatiseerde processen, database-koppelingen en zelfs kunstmatige intelligentie in te zetten, komen jouw klanten snel en efficiënt bij de geknipte persoon.

Image 13

slimme systemen optimaliseren de communicatie

Of het nu gaat om telefonie, sociale media of inkomende e-mails: onze Smart Routing-software zorgt dat specifieke communicatie op het juiste moment bij de juiste medewerkers belandt. Onze systemen houden rekening met het tijdstip, de beschikbaarheid en specialisatie van medewerkers. En zo vermijden we wachttijden en frustratie bij alle betrokken partijen.

  • Klanten worden met Smart-Routing Software geleid naar de juiste persoon in je organisatie

  • Ontzorg je centraal onthaal

  • Dankzij geautomatiseerde processen, database-koppelingen en kunstmatige intelligentie wordt je systeem steeds efficiënter

zowel klanten als eigen werknemers worden geholpen

Doorschakelen van een klant naar de juiste dossierbeheerder of naar de boekhouding bij openstaande facturen? Ons doel blijft hetzelfde: zorgen dat jouw klanten snel de juiste persoon spreken en jouw medewerkers nooit onnodig worden gestoord. Zo vermijd je irrelevante oproepen voor je centraal onthaal en versoepel je de volledige communicatie-ervaring.

Het resultaat van deze innovatieve optimalisatie: een dienstverlening die sneller en efficiënter verloopt. Zowel voor jouw ontzorgde team als jouw tevreden klanten.

de voordelen van smart routing

  • Elimineer frustraties bij je klanten
  • Ontzorg je volledige team
  • Verbeter de algemene klantervaring

bespreek alle mogelijkheden met een van onze experten.