chat met een medewerker
chat met een medewerker
Desseyn Kristof

contactcenter-telefonie

Hanssens Beyond Telecom versterkt de interactie tussen jouw bedrijf of organisatie en je klanten en burgers. Onze strategische focus ligt op contactcenter-toepassingen die de ervaring op een positieve manier versterken. Denk maar aan klantcontact-centers, helpdesks en customer service centers, waar klanten en burgers terechtkunnen met vragen en problemen.

Image 13

de customer experience als leidraad

Onze contactcenter-oplossingen sluiten naadloos aan bij de oplossing die bij jou past: van traditionele telefonie, cloud tot zelfs het Microsoft Teams-platforms. Jouw oplossing verschilt misschien van andere bedrijven, het doel blijft hetzelfde: de klantervaring optimaliseren.

Hanssens Beyond Telecom beseft als geen ander de waarde van de customer experience. Met onze systemen worden medewerkers snel geïnformeerd over de bellers en voelen klanten zich meteen gehoord en gewaardeerd. De integratie met de telefonieomgeving van de gebruiker staat altijd centraal. Onze oplossingen zijn dus altijd intuïtief en gebruiksvriendelijk.

  • Contactcenter-oplossingen die aansluiten bij jouw telefonie

  • Snellere dienstverlening dankzij data-integratie

  • Intuïtieve en gebruiksvriendelijke oplossingen

naadloze data-integratie

Onze oplossingen aanvullen met de integraties van CRM/ERP-systemen? Dat is een slimme zet richting optimale data-integratie en efficiëntie. Bij Hanssens Beyond Telecom streven we ernaar om jouw klantenservice naar het hoogst mogelijk niveau te tillen.

Ontdek de geavanceerde contactcenter-oplossingen die passen bij jouw specifieke behoeften.

de voordelen van telefonie toepassingen

  • Verbeter de customer experience
  • Krijg snel inzicht in je klanten
  • Gebruik data-integratie om je efficiëntie te verhogen

bespreek alle mogelijkheden met een van onze experten.