chat met een medewerker
chat met een medewerker
Desseyn Kristof

contactcenter rapportering

De klant staat altijd centraal. Duidelijke en snelle communicatie is dus een absolute must. Ontdek met Hanssens een efficiënte rapporteringstool voor je contactcenters en breng zo je communicatie naar het volgende niveau.

Schermafbeelding 2024 04 23 111124

meer inzicht leidt tot meer efficiëntie

Rapportering biedt jouw organisatie vitale inzichten. Zo win je interessante informatie in over piek- en rustmomenten gedurende de week, gemiste oproepen en wachttijden voor klanten. Met deze inzichten verbeter je vervolgens de customer experience. Kortom: goede rapportage stelt bedrijven in staat om bij te sturen waar nodig.

Door inzicht in piek-en dalmomenten plan je eenvoudig de nodige bezetting van onthaalmedewerkers in. En op die manier bespaar je met je organisatie én voorzie je toch een betere en efficiënte dienstverlening voor je klanten.

  • Krijg inzicht in wachttijden en de efficiëntie van je communicatie

  • Bepaal waar je piekmomenten en dalmomenten liggen

verzamel noodzakelijk bewijsmateriaal

Goede rapportage leidt ook tot overzichtelijk bewijsmateriaal. In sectoren waarin het noodzakelijk is om aan te tonen dat klanten of burgers daadwerkelijk zijn geholpen, geeft het je tastbaar bewijs om de dienstverlening in kaart te brengen. Hoeveel pogingen tot contact waren er? Hoe lang waren de wachttijden? Vitale informatie voor het beoordelen en bijsturen van je team.

Zo maak je niet enkel van je klant een koning, maar krijg je ook duidelijk overzicht en inzicht over je dienstverlening en groeipunten.

de voordelen van een omni-channel contactcenter

  • Ga voor betere dienstverlening en bespaar toch op klantservice
  • Anticipeer wanneer er meer of minder onthaalmedewerkers nodig zijn

bespreek alle mogelijkheden met een van onze experten.