Contactcenter-dashboards zijn een venster naar relevante data voor jouw dienstverleners. Deze visuele overzichten, die soms zelfs op maat gemaakt worden, bieden organisaties ongeziene flexibiliteit om relevante informatie in te kijken. En we gaan zelfs nog verder: in het dashboard kunnen we snelkoppelingen naar externe datapakketten integreren voor nog meer inzicht.
Zo krijg jij alle data van diverse externe databanken op één overzichtelijke plek en mis je geen enkele groeikans voor de beste dienstverlening.
Onze dashboards boordevol vitale informatie halen data uit verschillende bronnen. Zo bieden ze directe toegang tot klantinformatie vanuit het CRM-systeem: met bijvoorbeeld eerdere interacties en aankoopgeschiedenis. Op deze manier anticiperen jouw medewerkers beter wat de wensen en noden van een klant zijn.
Van ticketstatus tot productinformatie, tot zelfs een duidelijke inventaris van wat je als organisatie allemaal in huis hebt: ons dashboard biedt jouw team volledig overzicht over de klant en workflow.
Ook de organisatie maakt volop gebruik van de inzichten uit het dashboard. Zo leer je in een oogopslag over de individuele prestaties van medewerkers, waaronder het aantal afgehandelde interacties en klanttevredenheidsscores.
Onze dashboards helpen medewerkers aan de nodige tools en informatie om efficiënter te werken en een ongezien niveau van service aan te bieden. Door integratie van verschillende systemen in één dashboard wordt de productiviteit verhoogd, waardoor medewerkers zich beter kunnen richten op de behoeften van de klant. En dat betekent: meer tevreden klanten met minder kopzorgen.