Tegenwoordig wordt bellen een minder populair medium om contact op te nemen met een bedrijf, zorginstelling of bestuur. En dus moet jouw organisatie nadenken over het ideale kanaal voor glasheldere communicatie.
Daarom biedt Hanssens Beyond Telecom een omni-channel contactcenter aan dat met elk platform verbonden is. Of je nu wilt communiceren via sms, Messenger Chat, telefoon of WhatsApp: wij hebben de oplossing voor jouw organisatie.
Iedere klant heeft zijn voorkeur als het gaat om communicatie. Vooral de jongere generatie belt niet altijd even graag. Als je een jonge doelgroep hebt, zorg er dan voor dat je jouw communicatiestrategie daarop afstemt. Voor steden, gemeenten en overheidsinstellingen is een omni-channel aanpak daarom een absolute must. Zij komen immers in contact met alle generaties.
Eén ding dat elke klant, ongeacht voorkeur of leeftijd, gemeen heeft: iedereen wil snel en efficiënt geholpen worden.
Met een omni-channel aanpak garandeer jij dat klanten snel antwoord krijgen van de juiste persoon. Dat betekent: geen lange wachttijden of onnodige transfers. Bovendien kunnen we deze kanalen gemakkelijk integreren in jouw website en algemene communicatiestrategie. Zo weet jouw klant direct via welke kanalen hij jou kan bereiken.