chat met een medewerker
chat met een medewerker
Desseyn Kristof

wij ontzorgen jouw werkomgeving en helpen met

Met meer dan 30 jaar expertise in voice- en videocommunicatie optimaliseren we de burger- en werknemerservaring van jouw organisatie. Zo kunnen jullie zich focussen op het beleid.

totale ontzorging

Bij Hanssens Beyond Telecom ontzorgen we jouw organisatie volledig op vlak van communicatietechnologie. Dankzij een zorgvuldig uitgestippeld traject helpen we jou aan de sterkste burger beleving én aan de beste werkomgeving voor jouw werknemers.

Van de eerste afspraak tot consequente hulp na de implementatie, we got you covered!

Hanssens telecom building
Image 18

inspiration center

Om jouw organisatie altijd een stap voor te laten zijn, geven we jullie graag persoonlijk advies over de laatste nieuwe technieken en systemen. Om die momenten gezellig en vlot te laten verlopen, hebben we bij Hanssens Beyond Telecom een eigen Inspiration Center.

Hanssens Telecom SF 2024 0408

altijd een stapje voor, dat is onze standaard.

Dankzij ons inhouse development team en 30 jaar expertise in de telecomsector blijven we constant innoveren. Als ISO207001-gecertificeerde pioniers bieden we naast geavanceerde en veilige oplossingen ook een persoonlijke service die alle verwachtingen overstijgt. Onze focus op lange termijnrelaties met klanten maakt van ons een betrouwbare partner in de snel evoluerende wereld van telecommunicatie.

Hanssens Beyond Telecom heeft de strafste experts in huis om jouw bedrijf te adviseren en begeleiden bij de digitale transformatie van jouw communicatieplatform.

Hanssens Telecom SF 2024 0676

de beste reclame? tevreden klanten.

“Drie redenen om te kiezen voor Hanssens: service, reactiesnelheid en expertise.”
Sandy Vermeersch, ICT verantwoordelijke, Stad Gistel
Gistel
“Als er een Wingenaar belt kunnen we door de integratie tussen ROGER365.io en TOPdesk zien welke tickets er nog open staan van die beller. Ook kunnen we de structureel drukke momenten identificeren en ons daarop organiseren, zodat we telefonische oproepen maximaal kunnen beantwoorden.”
Thomas Vande Vyvere, Diensthoofd IT en GIS gemeente Wingene
Wingene

zet jouw burger- en werknemerservaring op punt met de Hanssens Experience.