chat met een medewerker
chat met een medewerker
Desseyn Kristof

de sterkste telefonie met Microsoft Teams en Hanssens contactcenter

Image 13

in een oogopslag volledig inzicht dankzij onze onthaaloplossingen

Microsoft Teams is een krachtige en toegankelijke tool voor telefonie. Maar om volledig inzicht te krijgen in de telefonie van je organisatie heb je extra toepassingen nodig.

Verzamel inzicht over alle oproepen: ook de oproepen die binnenkomen via social media en informatie over bellers die nog in de wachtrij staan. Maar onze tools gaan verder: zo zie je meteen ook via de kalender van de beoogde contactpersoon of die al dan niet beschikbaar is. Met een intuïtieve klik verbind je vervolgens een oproep gezwind door of bezorg je je collega een duidelijke callback nota.

  • Integreer een contactcenter in je Microsoft Teams

  • Krijg overzicht over alle oproepen: ook de berichten die binnenkomen via social media

  • Verbind met één klik door naar een collega of stuur eenvoudig een callback bericht

  • Verzamel inzicht en verhoog zo de klantentevredenheid

zet de klantenservice centraal

Service is het sleutelwoord voor jouw dienstverlening dankzij Hanssens Beyond Telecom. Met onze contactcenters beschikken wij over de kennis en ervaring om jouw klantservice naar het volgende niveau te brengen.

Waar gewone bedrijven moeten vertrouwen op een customer care center en service care center om de klantentevredenheid te peilen, centraliseren wij jouw informatie. Zo geniet jij volop van de inzichten uit het contactcenter en bied jij de beste dienstverlening.

de voordelen van een onthaal & contactcenter

  • Geniet van de toegankelijkheid van Teams met de optimalisaties van Hanssens Beyond Telecom
  • Krijg het totaalplaatje van oproepen voor de beste dienstverlening
  • Maak gebruik van een intuïtief systeem om snel door te verbinden
  • Bouw op de expertise van een ervaren partner

bespreek alle mogelijkheden met een van onze experten.