chat met een medewerker
chat met een medewerker
Desseyn Kristof

welke cloud telefonie oplossing past bij jouw gemeente?

Als IT-verantwoordelijke van een gemeente of een stad ben je er ongetwijfeld van overtuigd dat een efficiënte, betrouwbare en schaalbare communicatie-infrastructuur voor jouw organisatie onmisbaar is. Daarom willen we graag onze expertise op het gebied van communicatieoplossingen in steden en gemeenten met jou delen.

Document2

Hanssens Beyond Telecom biedt twee cloud PBX mogelijkheden

Microsoft Teams

Als je al werkt met Microsoft Teams, kunnen we de telefonie volledig integreren in dit ecosysteem. Dit zorgt voor een naadloze communicatie-ervaring voor alle medewerkers. De gemeente belt via Teams in een full cloud hosted telefonie oplossing. Voor een interessant maandelijks bedrag maak je gebruik van het Hanssens Voice platform.

Hanssens Beyond Cloud

Je kan ook bellen via Hanssens Beyond Cloud, uiteraard ook 100% full cloud. Meer dan 30 jaar ervaring en specialisatie in communicatie zit hier in één pakket gebundeld. Dit tegen een sterke prijs en met de focus op het ontzorgen van jouw gemeente. Gedaan met onderhoudskosten en dure upgrades van servers, geen risico’s op uitval, alles staat veilig in de cloud. Je hebt altijd toegang tot de laatste technologieën, updates en applicaties. Ook het toevoegen van nieuwe gebruikers gebeurt zeer eenvoudig. Via een maandelijks abonnement wordt alle hard- en software voor jou beheerd en kan je op jouw twee oren slapen.

wat zijn de voordelen van hanssens cloud voor jouw gemeente?

Kiezen voor Hanssens cloud telefonie betekent kiezen voor:

  • Veiligheid: want alles draait secure in Microsoft Azure
  • Onbeperkt bellen: in België naar vaste en mobiele nummers
  • Een flexibel en schaalbaar systeem: dat meegroeit met jouw gemeente
  • Een persoonlijke service: door mensen die jullie écht kennen
  • Ontzorging: voor al jouw medewerkers dankzij user adoption
  • Zero servers: geen investering en onderhoud meer in eigen hardware
Hbc logo
Gistel Administration Center
“Net zoals veel lokale overheden is ook de stad Gistel in volle digitalisering. De verouderde telefooncentrale kon niet meer de gewenste dienstverlening bieden aan de burgers en ook de coronapandemie bracht voor de medewerkers heel wat communicatieproblemen met zich mee. Het Hanssens Beyond Cloud telefonie-platform bracht de oplossing.”
Sandy Vermeersch, ICT verantwoordelijke, Stad Gistel
Gistel

heb je al gehoord over onze Citizen Experience?

Een ander aspect waarin Hanssens Beyond Telecom zich onderscheidt, is onze focus op Citizen Experience waarbij we de digitale transformatie van lokale overheden in Vlaanderen mee helpen uitwerken en ondersteunen.

Met onze Citizen Experience applicatie streven we naar een perfecte burgerbeleving, wat niet alleen de tevredenheid van uw inwoners verhoogt, maar ook zorgt voor een aangename werkomgeving voor uw onthaalmedewerkers.

“Via het contactpunt 1750 kan je als inwoner kiezen hoe je contact opneemt met de gemeente: via Whatsapp, telefoon, chat, mail, Facebook of via het fysieke contactpunt in het gemeentehuis.”
Tim Denoulet, projectmanager Organisatie-ontwikkeling, gemeente Wingene
Wingene
Website webchat

gerespecteerd marktleider in West- en Oost-Vlaanderen

Hanssens heeft een aanzienlijk marktaandeel bij steden en gemeenten in West- en Oost-Vlaanderen, en we zijn zelfs de grootste dienstverlener in West-Vlaanderen. Enkele van onze gewaardeerde referenties zijn onder andere de Provincie West-Vlaanderen, Knokke-Heist, Blankenberge, Ieper, Menen, Roeselare, Torhout, Veurne, Bredene, Erpe-Mere, Koksijde, Maldegem, Wielsbeke, Poperinge en vele anderen.

Wist je dat we ook lid zijn van V-ICT-OR, dé koepelorganisatie voor informatie en technologie op lokaal overheidsniveau en de bezieler van de Vlaamse Virtuele Gemeente.

partnership met een familiebedrijf

Onze CEO begon met Hanssens Beyond Telecom meer dan 30 jaar geleden in een garage. De garage is verdwenen, maar Philippe Hanssens staat nog steeds aan het hoofd van ons familiebedrijf. Voor hem is het up-to-date houden van zijn LinkedIn pagina niet zo belangrijk, wel de tevredenheid van zijn klanten. Daarom kom je hem gelukkig nog wel elke dag tegen in onze nieuwe kantoren in Roeselare.