Bij Hanssens ligt de focus op de Experience Journey. We helpen jou, op vlak van communicatietechnologie, de sterkste klantenbeleving en de beste werkomgeving voor jouw medewerkers te bieden.
We hebben een unieke formule ontwikkeld die de Hanssens Experience samenvat en die je nooit meer zal vergeten...
slimme communicatieoplossingen mét een meerwaarde
Hanssens Beyond Telecom is en blijft een echte communicatiespecialist. We gaan verder dan telecom door slimme oplossingen te garanderen waarbij we telefonie, video, cloud, unified communications, contact center applicaties, alarmservertoepassingen,…aanvullen met eigen ontwikkelingen en zo de kloof dichten tussen wat onze klanten nodig hebben en hetgeen de fabrikanten standaard aanbieden.
Wij durven te claimen dat we net iets verder gaan in het aanbieden van slimme communicatieoplossingen. We focussen ons op grotere KMO’s en organisaties die meerwaarde zoeken in een flexibele en stabiele communicatie met hun klanten en medewerkers en iets te winnen hebben met een sterke Experience Journey.
Voor heel wat overheidsinstanties (steden, gemeenten, politiezones, brandweerzones, zorginstellingen, …) hebben we communicatietools ontwikkeld die echte oplossingen bieden voor de pertinente noden die in deze complexere omgevingen naar boven komen. Die 30 jaar ervaring wordt voor elke klant nuttig aangewend.
bereikbaar zijn voor al jouw klanten
Ons doel is om de Customer Experience van jouw klanten met jouw bedrijf te versterken. Wij helpen jouw doelstellingen te bereiken door ervoor te zorgen dat jouw bedrijf op de meest flexibele manier bereikbaar is. Communicatie is daarin uiteraard nog steeds een speerpunt. De keuze hoe een klant met jouw bedrijf wil communiceren, bepaalt meer en meer de klantentevredenheid en dus ook jouw commercieel succes.
Om jou hierbij te helpen bieden we oplossingen om via diverse communicatiekanalen in contact te komen met een medewerker zoals telefonie, chat(bot), WhatsApp, Messenger, e-mail, video,…en deze te integreren in één platform waardoor jouw bedrijf het meest klantvriendelijke in de sector wordt.
vergroot de bereikbaarheid van jouw gemeente
Customer Experience in overheidsinstanties vertalen we als Citizen Experience. Een stad, gemeente of politiezone kan zich niet meer permitteren om zomaar de burger te negeren. Zelfs de kleinste gemeente heeft duizenden klanten, burgers, citizens,…En ook hier groeit de eis van de burger naar flexibiliteit.
Jouw burgers willen op meer flexibele en diverse momenten in contact komen met de overheid. Wij ontwikkelden unieke tools die het mogelijk maken om letterlijk met één klik, de bereikbaarheid van een dienst aan te passen, zowel qua timing als qua bestemming. Een zware industriebrand, een nieuwe uitbraak van een pandemie, afroepen van het gemeentelijk rampenplan…met één klik kan een totaal andere communicatieflow geactiveerd worden.
Nergens meer dan bij burgers, leeft de eis om via verschillende kanalen met de gemeente in contact te komen. Misschien willen de jongeren liever een Whatsapp of Messenger bericht sturen in plaats van gewoon te telefoneren.
goed en graag werken met de juiste tools
De laatste jaren, en niet op zijn minst door de pandemie, is het welzijn van de medewerker zeer hoog op de to do van onze klanten gekomen. Medewerkers zijn vaak op veel flexibele manieren aan het werk. De vaste telefoon op bureau is niet meer het centrale communicatiemiddel. Er wordt thuis gewerkt, er wordt gewerkt wanneer de klant het nodig acht, er wordt mobieler gewerkt…en dit niet altijd in de meeste optimale omstandigheden.
Nieuwe technologieën integreren is één ding. Er voor zorgen dat jouw medewerkers oprecht en enthousiast aan de slag gaan met nieuwe tools is vaak een grote uitdaging. En ook daar heeft Hanssens zich op georganiseerd met de Hanssens Education afdeling. Daar ligt de focus op het helpen met het introduceren van deze technieken en dus jou te ondersteunen in elk change management traject. Een heel belangrijk element hierin is de ‘user adoption’ waarbij de trainingstrajecten vooral focussen op de user experience voor elke gebruiker en niet het technisch aspect. Medewerkers die goed en graag werken met de communicatie oplossing zijn happy people en zorgen voor minder ticketjes bij de interne IT helpdesk. Van een win-win gesproken.
De juiste tool voor elke medewerker in elke situatie is hier de ‘key to succes’: mobiel, op kantoor, via teams, op pc, via tablet,…en daarboven op zorgen we er graag voor dat dit alles zo naadloos mogelijk samenwerkt. Ook met de CRM of ERP software waar ze dagelijks gebruik van maken.