.
Een contactcenter-applicatie, openingsuren, rapportage, auto attendants en CRM-integratie: organisaties die enkel Microsoft Teams gebruiken, missen enkele interessante integraties. En dat betekent dat ze ook groeikansen laten liggen voor een volledig intuïtieve customer service.
Met Luware Routing en Hanssens Beyond Telecom verwelkom je cruciale integraties in je Microsoft Teams-omgeving. Geniet met uitgebreide wachtrij- en routeringsfunctie van een nog betere dienstverlening met ongeëvenaard inzicht.
Onthaalmedewerkers zijn het eerste aanspreekpunt van uw klanten en partners. Door hen de tools te bezorgen om een vlotte start te verzekeren, is de toon voor een zorgeloze klantervaring meteen gezet.
Luware Attendant Console is de eerste native attendant console voor Microsoft Teams. Via een handig dashboard krijgen onthaalmedewerkers real-time inzicht in wachtrijen maar ook in agenda’s en de beschikbaarheid van collega’s. Vervolgens kunnen ze met één eenvoudige klik doorverbinden naar de juiste personen. Wist je trouwens dat klanten en bellers ook meteen worden doorverbonden naar een beschikbare medewerker?