chat met een medewerker
chat met een medewerker
Desseyn Kristof

over Hanssens Beyond Telecom

Door een jarenlange en sterke focus kan Hanssens Beyond Telecom jouw organisatie adviseren en begeleiden bij de digitale transformatie van jouw communicatiesysteem. Onze baseline ‘beyond telecom’ is geen loze belofte, want wij integreren steeds de nieuwste technologieën op een realistische en bereikbare manier. Onze ervaren experts staan te popelen om jouw partner te zijn en zo de communicatie uitdagingen van morgen nu al aan te pakken.

Hanssens Telecom SF 2024 0543

beyond telecom

missie

Voor professionele gebruikers een stabiel communicatieplatform uitwerken dat de doeltreffendheid en winstgevendheid van de klant vergroot.

visie

Wij koesteren de cultuur van het familiale bedrijf in onze samenwerking met klanten en medewerkers, met de ambitie om de beste regionale integrator van communicatiesystemen te zijn.

32
+
Jaar ervaring
1138
+
Tevreden klanten
27
+
Actieve landen
113415
+
Users
500
+
User Adoption Trainingen

altijd een stap verder dan de rest

“Als nichespeler bieden wij klanten een concurrentieel voordeel door hun communicatieplatform efficiënter en performanter te maken. Onze ambassadeurs zijn klanten die ontzorgd willen worden en klanten die relevante informatie op hun PC scherm willen krijgen nog voor ze de beller aan de lijn krijgen. Dat realiseren we door een koppeling van het communicatieplatform met bestaande databases van de klant.”
Philippe Hanssens, CEO Hanssens Beyond Telecom
Hanssens Telecom SF 2024 0862

wie zijn wij?

Bij Hanssens zijn we meer dan experts in telecom. We zijn een familiaal team dat elke dag opnieuw op zoek gaat naar creatieve oplossingen voor de communicatie uitdagingen van onze klanten. Die oplossingen moeten eenvoudig, efficiënt en winstgevend voor de klant zijn.

Om aan die ambitie te voldoen, passen onze experten zich voortdurend aan om de snel veranderende technologische omgeving te blijven vatten. Op die manier realiseert Hanssens Beyond Telecom alles wat we ons kunnen inbeelden én waarin we geloven.

alle teams
alle teams
Sales & Marketing
Sales & Marketing
Service
Service
Technical
Technical
R&D
R&D
Finance
Finance
Education
Education
Carlier Steven
Steven
Solution Manager
Desseyn Kristof
Kristof
Marketing & Education
Gouwy Stijn
Stijn
Business Consultant

belangrijke momenten

2020
2018
2018
2015
2014
2013
2011
2010
1991

Intrek in nieuwbouw, Hof ter Weze in Roeselare

Opstart Education afdeling

Mitel Platinum Solutions Partner

Mitel 'Most Innovative Technology Partner' Belux

Microsoft Silver Partner (expert in de ontwikkeling van toepassingen voor Windows)

Opstart R&D afdeling

ITIL Foundations Certified

PRINCE2 projectmanagement certified

Oprichting 'Hanssens Telecommunication' door Marc Hanssens

partners

We onderhouden een nauwe samenwerking met een selecte groep partners. Deze intensieve relaties stellen ons in staat om hoogwaardige diensten en oplossingen te leveren die perfect aansluiten op de behoeften van onze klanten.

Mitel Logo
ROGER365 Logo
Microsoft Logo
Luware Logo
Audiocodes Logo

onze certificaten

Met onze verworven certificaten streven we ernaar onze klanten een nog betere en kwaliteitsvolle dienstverlening te bieden op vlak van veiligheid, implementatie en service.

PRINCE2: project management

PRINCE2 is een gestructureerde projectmanagementmethode die organisaties helpt bij effectief projectbeheer door middel van richtlijnen en best practices. Het benadrukt een heldere organisatiestructuur, duidelijke rollen en verantwoordelijkheden. Door te werken via het PRINCE2-principe, hanteert Hanssens Beyond Telecom een uniforme werkwijze en terminologie en maken we hierdoor onze projecten beter vergelijkbaar, overdraagbaar en overzichtelijk.

ITIL: servicedesk

ITIL is een reeks best practices voor servicemanagement, gericht op het leveren van hoogwaardige IT-services die voldoen aan de behoeften van de klant en de bedrijfsdoelstellingen ondersteunen. ITIL stimuleert onze servicedesk om procesmatig te denken en te werken. Deze professionele benadering moet zorgen voor een nog betere ondersteuning en klanttevredenheid.