chat met een medewerker
chat met een medewerker
Desseyn Kristof

uitdagingen

Bij Hanssens weten we dat er op communicatievlak twee grote uitdagingen zijn voor iedere zorginstelling. Enerzijds moet de patiënt- en bewonerservaring optimaal en veilig zijn. Anderzijds is het ook een must om van de werknemerservaring een positief verhaal te maken. De Hanssens Experience biedt voor beide uitdagingen alle mogelijke oplossingen aan.

Ontdek hier op welke manieren wij jullie zorginstelling volledig kunnen ontzorgen met slimme communicatie oplossingen.

Pexels karolina grabowska 4021775

patiëntervaring

efficiënte patiëntencommunicatie via MS Teams contact center

Een contactcenterapplicatie op maat van een groot ziekenhuis in Microsoft Teams? Dat is de uitdaging die Hanssens Beyond Telecom voor een klant in de zorg aanpakt. Het doel was duidelijk: een volledig gestroomlijnd communicatieproces voor alle bezoekers en patiënten van het ziekenhuis.

Door onze oplossing worden bellers nu meteen doorverbonden naar de juiste dienst. Daarnaast krijgen de medewerkers ook een overzicht over alle relevante data van die beller. Dat deze volledig geïntegreerde communicatieomgeving zich in Microsoft Teams bevindt, verhoogt natuurlijk de klantenservice én het gebruiksgemak van het team.

Deze grote zorginstelling kan nu volledig voldoen aan de diverse communicatiebehoeften van patiënten en bezoekers. Ontdek hoe ook jouw zorgorganisatie met Hanssens Beyond Telecom de dienstverlening verbetert met een contactcenterapplicatie op maat.

wat onze klanten zeggen

“De oplossing van Hanssens is een betrouwbaar systeem: de kwaliteit van de telefonie is uiterst goed en we hebben ook geen interferenties meer met andere systemen. We zijn eigenlijk heel opgelucht. Na jarenlange problemen met telefonie-en alarmsystemen, voel ik bij het personeel, maar ook bij bijvoorbeeld onze externe klanten en familie, dat er tevredenheid heerst.”
Serge Deboever, Algemeen Directeur bij Psychiatrisch Centrum Menen
Pcm

Jouw specifieke uitdaging niet gevonden? Contacteer ons.

werknemerservaring

soepele integratie van telefoniesystemen na OCMW-inkanteling

Wat te doen met het beheer van je telefoniesysteem als er onverwacht nieuwe systemen inkantelen? Dat was de uitdaging die een verzorgingstehuis samen met Hanssens Beyond Telecom wilde aanpakken. Na de inkanteling van het lokale OCMW in de gemeente moesten verschillende IT-omgevingen op elkaar worden afgestemd.

Dankzij een hybride setup werd gegaan voor een naadloze overgang en een continue dienstverlening. Verouderde oplossingen kunnen, zonder de werking te verstoren, stapsgewijs worden weggewerkt en vervangen. En zo houden we de deur open voor toekomstige investeringen in nieuwe technologie.

Kampt jouw zorgorganisatie ook met uitdagend telefonie-beheer na een structurele verandering? Vind met Hanssens Beyond Telecom de toekomstgerichte strategie die jullie werking geen seconde verstoort.

naadloze integratie van cloudtelefonie met DECT-technologie & alarming

Als zorgorganisatie is telefonie, letterlijk, van levensbelang. Toen Hanssens Beyond Telecom samen met een klant in de zorg cloudtelefonie wilde implementeren voor het administratief personeel, moest dit natuurlijk ook naadloos aansluiten bij de verpleegafdeling én het zorgpersoneel. Lees hieronder hoe we samen voor naadloze integratie gingen.

Cloudtelefonie voor het administratief personeel en een DECT-systeem voor de verpleegafdeling. Dankzij de hybride oplossing op maat maakten we dit mogelijk. En dat was belangrijk want de verpleegafdeling vertrouwt op stabiele DECT-technologie voor het versturen en ontvangen van alarmsignalen via hun devices. Door ervoor te kiezen om DECT on-premises te houden, geniet de zorgafdeling van het beste van de cloud en kunnen ze toch behouden wat werk.

Een hybride oplossing met cloudtelefonie en DECT-technologie voor jouw zorgorganisatie? Ontdek dankzij Hanssens Beyond Telecom volledige ontzorging met jouw systeem op maat.

wat onze klanten zeggen

“Bij ons in het ziekenhuis is dit noodoproepsysteem zeer belangrijk, omdat we dat toch vaak nodig hebben en dat we het ook heel snel gebruiken om in situaties waarin we ons niet veilig voelen ook andere mensen te roepen om ondersteuning te bieden.”
Elly Vervaeke, Hoofdverpleegkundige bij Psychiatrisch Centrum Menen
Pcm

Jouw specifieke uitdaging niet gevonden? Contacteer ons.

jouw zorginstelling ook naar het hoogste niveau tillen op communicatievlak?