chat met een medewerker
chat met een medewerker
Desseyn Kristof

uitdagingen

Bij Hanssens weten we dat er twee grote uitdagingen zijn voor iedere organisatie. Enerzijds moet de burgerbeleving optimaal zijn, anderzijds is het ook een must om van de werknemerservaring een positief verhaal te maken. De Hanssens Experience biedt voor beide uitdagingen alle mogelijke oplossingen aan.

Ontdek hier op welke manieren wij jullie organisatie volledig kunnen ontzorgen met slimme communicatieoplossingen.

Hanssens Nov 2021 Gemeentehuis Torhout 33

burgerbeleving

multichannel burgercommunicatie voor e-inclusie

Met behulp van een verkort nummer gaf een gemeente burgers de kans om contact op te nemen via diverse kanalen. Dat is een slimme zet: want verschillende generaties verkiezen verschillende communicatiemiddelen. Gemeenten die dus elke burger willen aanspreken, kunnen met Hanssens Beyond Telecom echt het verschil maken met e-inclusie.

Dankzij onze strategie kunnen burgers contact leggen via WhatsApp, telefonie, e-mail en zelfs sms. Zo geniet dit lokale bestuur van een multichannelaanpak die de betrokkenheid bij de burgers verhoogt en bijdraagt aan een volledig inclusieve digitale ervaring.

Zelf als gemeente van een multichannelaanpak jouw geheime wapen voor e-inclusie maken? Ontdek met Hanssens Beyond Telecom de ideale strategie voor telefonie.

efficiënte burgercommunicatie met persoonlijke service

Een gemeente maakt gebruik van een verkort hoofdnummer. Zo zijn ze telefonisch optimaal bereikbaar en kunnen burgers makkelijk met hen chatten. Hanssens Beyond Telecom helpt het lokale bestuur voor een gestroomlijnde aanpak en een nog betere klantenservice.

Medewerkers staan burgers vaak persoonlijk te woord. Wanneer ze meteen terugbellen, nadat een klant hen probeert te bereiken, krijgen ze via onze handige telefonie-oplossing nu meteen alle benodigde informatie in één oogopslag. En zo kunnen ze klanten nog beter van dienst zijn.

Benieuwd hoe jouw gemeente met overzichtelijke data voor een nog betere dienstverlening kan gaan? Ontdek met Hanssens Beyond Telecom de telefonie-oplossing op maat van jouw lokale bestuur.

wat onze klanten zeggen

“Als er een Wingenaar belt kunnen we door de integratie tussen ROGER365.io en TOPdesk zien welke tickets er nog open staan van die beller. Ook kunnen we de structureel drukke momenten identificeren en ons daarop organiseren, zodat we telefonische oproepen maximaal kunnen beantwoorden.”
Thomas Vande Vyvere, Diensthoofd IT en GIS gemeente Wingene
Wingene

Jouw specifieke uitdaging niet gevonden? Contacteer ons.

werknemerservaring

flexibele openingstijdenbeheer met gebruiksvriendelijke agenda software

Verschillende gebouwen en diensten hebben verschillende openingsuren. Maar dit zorgt soms voor uitdagingen in de telefonie. Een gemeente klopte daarom bij Hanssens Beyond Telecom aan voor een oplossing op maat.

Dankzij onze zelf ontwikkelde kalenderfunctionaliteit op maat, kunnen onthaalmedewerkers zelf eenvoudig hun openingstijden aanpassen. Zonder programmeerkennis en tussenkomst van de eigen IT-dienst, maar eenvoudigweg in de agenda waar ze al vertrouwd mee zijn.

Zelf de gebruiksvriendelijke softwareoplossingen vinden die het bestuur van je gemeente versterkt? Ontdek met Hanssens Beyond Telecom jouw oplossing op maat.

persoonlijke en efficiënte burgercommunicatie

De gemeente waarvoor Hanssens Beyond Telecom een geïntegreerd communicatieplatform creëerde, heeft die slimme oplossing volledig omarmd. Ontdek hoe ze een nog betere dienstverlening bieden én hun onthaalmedewerkers ontzorgen.

Wanneer een burger belt, krijgt de medewerker meteen automatisch alle noodzakelijke informatie om hen van dienst te zijn. Zo kunnen ze de bellers persoonlijk aanspreken, maar krijgen ze ook relevante informatie uit hun ticketingsysteem en andere softwarepakketten. Het gevolg: de onthaalmedewerker krijgt meteen inzicht in de uitdaging die de klant wil opgelost zien en kan snel doorverbinden naar de juiste dienst.

Zelf ook jouw burgercommunicatie naar een hoger niveau tillen met slimme software? Ga met Hanssens Beyond Telecom zorgeloos voor meer efficiëntie in je lokale bestuur.

soepele integratie van telefoniesystemen na OCMW-inkanteling

Wat te doen met het beheer van je telefoniesysteem als er onverwacht nieuwe diensten inkantelen? Dat was de uitdaging die de IT-dienst van een gemeente samen met Hanssens Beyond Telecom wilde aanpakken. Na de inkanteling van het lokale OCMW moest immers ook het beheer van het verzorgingstehuis worden overgenomen.

Dankzij een hybride setup koos de gemeente voor een naadloze overgang en een continue dienstverlening. Verouderde oplossingen kunnen, zonder de werking te verstoren, stapsgewijs worden weggewerkt en vervangen. En zo houdt de gemeente in de toekomst en nu de deur open voor investeringen in nieuwe technologie.

Kampt jouw gemeente ook met uitdagend telefonie-beheer na een structurele verandering? Vind met Hanssens Beyond Telecom de toekomstgerichte strategie die jullie werking geen seconde verstoort.

succesvolle digitalisering van telefonie met grootschalig opleidingstraject

Digitale transformatie is cruciaal voor gemeenten om de beste dienstverlening te garanderen. Maar als je team niet mee kan, dan is dat een groot probleem. Naast het implementeren van slimme telefonie-oplossingen voorzag Hanssens Beyond Telecom daarom ook een opleidingstraject op maat van de gemeente.

Meer dan 300 gebruikers klaarstomen voor moderne telefonie? In samenwerking met Hanssens Education, de ICT-dienst en de interne communicatieverantwoordelijke van de gemeente werd vormgegeven aan een volledig opleidingstraject. Na een grondige dry-run test werden alle gebruikers opgeleid via Teams. Het fantastische resultaat: een naadloze transitie en maximale gebruikersbetrokkenheid voor deze innovatieve gemeente.

Kiezen voor digitale transformatie van je telefonie en zorgen dat jouw team ook meteen mee kan? Ontdek hoe Hanssens Beyond Telecom jouw lokale bestuur de toekomst helpt omarmen.

wat onze klanten zeggen

“Net zoals veel lokale overheden is ook de stad Gistel in volle digitalisering. De verouderde telefooncentrale kon niet meer de gewenste dienstverlening bieden aan de burgers en ook de coronapandemie bracht voor de medewerkers heel wat communicatieproblemen met zich mee. Het Hanssens Beyond Cloud telefonie-platform bracht de oplossing.”
Sandy Vermeersch, ICT verantwoordelijke, Stad Gistel
Gistel

Jouw specifieke uitdaging niet gevonden? Contacteer ons.

jouw organisatie ook naar het hoogste niveau tillen op communicatievlak?